بهترین مدل های دستکش ایمنی در جهان
نوشته شده توسط : malihe

5 مدل از بهترین دستکش کار دنیا

دستکش کار یا دستکش ایمنی از جمله مهمترین تجهیزات ایمنی است که بسته به ماهیت مشاغل و تهدیدهای موجود در آن، تنوع قابل قبولی دارد. به نظر می رسد بهترین دستکش کار دنیا برای یک کارگر، دستکشی است که علاوه بر محافظت از سلامت دست ها، عملکرد فرد را نیز مختل نکند. بهترین برندهای تولید کننده دستکش ایمنی آنها را در سایزهای مختلف تولید می کنند تا هر فردی بتواند دستکش را به راحتی دست کند. دستکش کار از مواد اولیه متفاوتی ساخته می شود. به هر میزان که خطرات کاربیشتر باشد، دستکش ایمنی ضخیم تر هستند، از چرم های چند لایه دوخته می شوند و از این رو کاربر نمی تواند ظریف کاری انجام دهد. هر چه از خطرات مشاغل کمتر شود دستکش راحتی بیشتری خواهد داشت. در ادامه شما را با 5 مدل از بهترین انواع دستکش کار موجود در بازار جهان آشنا می نماییم.

دستکش ایمنی ضد برش

دستکش ضد برش که با نام های دستکش کف مواد یا دستکش کارگری نیز شناخته می شود، خود دارای تنوع بسیار زیادی است. بسته به میزان خطراتی که در کار وجود دارد مواد کف دست این دستکش ضخامت بیشتری خواهد داشت. به صورت کلی دستکش کف مواد از الیاف پلی استر بافته می شوند. برندهای زیادی در زمینه تولید دستکش ضد برش فعالیت دارند که از مهمترین آنها می توان SHOWA  و  G & F اشاره داشت. این دستکش ها شباهت بسیاری به دستکش دستکش ضد برش استاد کار مدل SIG-412 و دستکش کار ضد برش SIG-420 دارند. قسمتی پارچه ای منافذی دارد که از عرق کردن دست پیشگیری می کند و در کف دست از لاتکس و نیتریل با ضخامت های مختلف تشکیل شده است. این دستکش علاوه بر پیشگیری از بریده شدن دست، از ساییده شدن پوست دست، وارد شدن اجسام تیز به پوست و ... نیز ممانعت می کند. خرید دستکش ضد برش را به همه کارگرانی که در زمینه فعالیت های ساختمانی، برش کاری، صافکاری و ... فعالیت دارند پیشنهاد می کنیم. قیمت این دستکش بسته به ضخامت مواد کف دست متفاوت خواهد بود.

در ادامه تعداد بیشتری از انواع دستکش کار را به شما معرفی می کنیم و کمک می کنیم بهترین انتخاب را داشته باشید. در صورت تمایل به مطالعه ادامه مقاله اینجا کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا





:: برچسب‌ها: دستکش ایمنی , دستکش کار , خرید دستکش ایمنی , قیمت دستکش کار ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: